ゆっくりと時間が流れる田舎暮らしの中で、日常の出来事を感じるままに記録していこうと思います

I'm going to record country life in the slow flow of time. So I want to write daily events that I feel myself

2011/06/14

Quickly, I passed a week.
This week, I could not stop coughing tough.
I have also cough at night, unable to sleep well so I came back to hurt them.
But the only good point was that the heat didn't appear.
I finally cured cough.

The amaryllis what I bought three years ago is in magnificent bloom this year.
I’m very happy.





あっという間に、一週間が過ぎちゃいました。
毎年、この時期になると熱はでないのですが、咳だけがひどくでて背中が痛くなるほどです。
夜中も咳が止まらず、寝たような寝てないような感じで…。
でも、ようやく治りました。

ふと庭をみると、大きな花が咲いていました。
3年前に買ったアマリリスの花です。
もう咲かないのかなと思っていたら、きれいに咲いて感激です(*^。^*)

Please click on two icons, thank you! 
クリックして頂けると、ありがたいです(*^。^*) 
⇓ ⇓ ⇓ 
にほんブログ村 英語ブログ 英語の日記へ
人気ブログランキングへ

0 件のコメント: