ゆっくりと時間が流れる田舎暮らしの中で、日常の出来事を感じるままに記録していこうと思います

I'm going to record country life in the slow flow of time. So I want to write daily events that I feel myself

2011/10/10

I went to a big cosmos field with my husband and the parents in law.
Before this, the strong rain and wind brought down some stalks of cosmos, but it was very finely in bloom.
Although the flowers of usual light pink and white were also lovely, there were many flowers of a deep color and they were impressive this year.
I made the cosmos field the background and took the photo of the parents in law.
The parents in law seemed to me to be glad.

今日は、義父母と主人と一緒にコスモス畑へ行ってきました。
この前、雨風が強かった日があったので茎が倒れているのもありましたが、
とってもきれいに咲いていました。
いつもの淡いピンクと白の花もかわいかったですが、
今年は、濃い色の花が多く印象的でした。
コスモス畑をバックに、義父母の写真を撮りました。
義父母も、喜んでくれたようでよかったです。
Please click on two icons, thank you! 
クリックして頂けると、ありがたいです(*^。^*) 
⇓ ⇓ ⇓
にほんブログ村 英語ブログ 英語の日記へ
人気ブログランキングへ

0 件のコメント: