ゆっくりと時間が流れる田舎暮らしの中で、日常の出来事を感じるままに記録していこうと思います

I'm going to record country life in the slow flow of time. So I want to write daily events that I feel myself

2011/06/22

I got a mail from my friend.

She said, "Let's go to a concert of Yumi Matsutoya."
It is on next August.
I asked to my husband,
"What do you plan on next August?"
"Nothing." he answered.
I sent a mail to her, "I can go to a concert."
I never went to a concert of matsutoya yumi.

I am looking forward to going to a concert.
We sometime have to take a rest!.



友達から、メールが届きました。
内容は、「今度、ユーミンのコンサートがあるんだけど一緒に行かない?」
と、お誘いでした。
とりあえず、主人にその日は予定がないが確かめて
ないという事だったので、友達にOKの返事をしました。
結婚してから、子供のコンサート等はよく言っていましたが、
プロのミュージシャンのコンサートはほとんど行けていませんでした。
ユーミンのコンサートは、初めてなのでとっても楽しみです(*^。^*)
お互い子供の事等で疲れていたりするので、たまには息抜きも必要かも^^v
Please click on two icons, thank you! 
クリックして頂けると、ありがたいです(*^。^*) 
⇓ ⇓ ⇓
にほんブログ村 英語ブログ 英語の日記へ
人気ブログランキングへ

0 件のコメント: