ゆっくりと時間が流れる田舎暮らしの中で、日常の出来事を感じるままに記録していこうと思います

I'm going to record country life in the slow flow of time. So I want to write daily events that I feel myself

the typhoon!

July 18.19, Shikoku district was hit by a typhoon.
Many branches of my garden’s trees were broken by strong winds.
Broken trees are a persimmon tree, a kiwi fruit tree, and a fig tree near by my house.
We were shocked at the sight.
But almost fruits weren’t fallen.
We were happy.
We will be busy Next weekend.


7月18・19日と、台風が四国に接近しました。
愛媛県全体的には、大きな災害はありませんでしたが、
谷間にある私の家は、とても強い風が吹き荒れました。
朝起きて、外に出てみると木の枝が折れていました。
柿の木と、キウイの木と、近くにあるイチジクの木が、折れていました。
でも、果実はまだ大丈夫そうだったので安心しました。
今週末は、何かと忙しくなりそうです!



Please click on two icons, thank you! 
クリックして頂けると、ありがたいです(*^。^*) 
⇓ ⇓ ⇓
にほんブログ村 英語ブログ 英語の日記へ
人気ブログランキングへ

0 件のコメント: