ゆっくりと時間が流れる田舎暮らしの中で、日常の出来事を感じるままに記録していこうと思います

I'm going to record country life in the slow flow of time. So I want to write daily events that I feel myself

2011/08/23


This morning my son arrived at Matsuyama Airport.
I went to air port with my husband and my daughter.
I was anxious about his condition.
But when he came out an airport exit with four piece of luggage, I thought that he doesn’t change.
He appeared to become more grown up.
He was a little difficult to talk with us on way back because he had talked in English for a half of year.
It was interesting.
Until we arrived at our house, we went to house of parents in law.
They could see him early, and they were very happy.
Then he went to house of my parents alone.
When we visit them, it’s really hard to get away.
Then he visited to there for one hour.
He ate a bowl of eel and rice which he want to eat the most.
Then he slept and slept and slept.
I’m looking forward to talk with him tomorrow.
Cheers for hard work!
今朝、兄ちゃんが松山空港へ到着しました。
半年ぶりに会う兄ちゃん、どんなだろう変わってないだろうか
また、痩せてはないだろうかと思いながら空港へ主人と娘と一緒に迎えに行きました。
兄ちゃんが乗った飛行機は定刻通り到着しました。
出口のところで待っていたのですが、なかなか出てきません。
荷物が多かったせいか、最後の方にでてきました。
がっちりした体形になっているのに、安心しました。
見た目も、中身も一回り大きくなっていたように思いました。
帰りの車中での話も、日本語がなかなか出てこなくておかしかったです。
義父母が顔を早く見せてと言っていたので、うちに帰る前に寄りました。
義父が、とても喜んでたくさん話していました。
さすがに疲れているようで、「また来るけんね」っと、早めに帰りました。
うちについて直ぐに近くの私の実父母にも、挨拶に行ったのですが、
たぶん話が長くなりそうなので、兄ちゃん一人で行かせました。
案の定、小一時間帰ってきませんでした^^;
お昼は、帰国して一番に食べたいと言っていた、うな重を食べました。
その後は兄ちゃんは、爆睡です。
夕飯が出来たので起こすと、起きて食べたと思ったらすぐに寝てしまいました。
積もる話は、また明日。
兄ちゃん、お疲れさまでした。よく頑張ったね!!


Please click on two icons, thank you! 
クリックして頂けると、ありがたいです(*^。^*) 
⇓ ⇓ ⇓ 
にほんブログ村 英語ブログ 英語の日記へ
人気ブログランキングへ

0 件のコメント: