ゆっくりと時間が流れる田舎暮らしの中で、日常の出来事を感じるままに記録していこうと思います

I'm going to record country life in the slow flow of time. So I want to write daily events that I feel myself

2011/08/25

I want to a concert of Yumi Matsutoya with my friend for the first time in a long while.
Our seats were four floors.
We could not see her face clearly.
But we could hear her voice very well.
Her concert was very nice because it was like a cinema
I was happy and I was sad because of her songs.
Her concert moved us deeply.
I thought I wanted to go to the concert with my friend again.


友達と、松任谷由美のコンサートへ行ってきました。
若い頃、行ったきり全く行けていなかったのでとってもドキドキしました。
席は、4階でした。
ユーミンの顔ははっきりと見えませんでしたが
歌は、良く聞こえ楽しむことが出来ました。
コンサートは、シネマ仕立てで良かったです。
歳を重ねると、過去の思い出と重なるところが増えてきて
曲を聞くたびに、幸せになったり、悲しい時を思い出したり…。
終わってみると、とても感動して興奮がなかなか冷めませんでした。
また、友達と一緒に行ってみたいと思いました!!


Please click on two icons, thank you! 
クリックして頂けると、ありがたいです(*^。^*)
 ⇓ ⇓ ⇓ 
にほんブログ村 英語ブログ 英語の日記へ
人気ブログランキングへ

0 件のコメント: