ゆっくりと時間が流れる田舎暮らしの中で、日常の出来事を感じるままに記録していこうと思います

I'm going to record country life in the slow flow of time. So I want to write daily events that I feel myself

2011/08/27

I had gotten a postcard of an alumni association invitation from a friend who had studied at a junior college together.
I had to answer I am going or not.
But I still had a postcard to answer, because I am going to be busy on next month.
After all I couldn't arrange to attend it.
I hope that I want to go there on next time at any cost.
I’m looking forward to see my friends.

私が広島の短期大学で一緒に学んでいた友達から同窓会の往復ハガキをもらっていました。
私は同窓会にいけるかどうか返事をしないといけないのに、
まだ返信のはがきを出せずにいました。
9月になると、何かと忙しく、いろいろ繰り合わせてみましたが、結局、都合がつきませんでした。
次の機会には、是非とも同窓会へ行きたいと思います!
また、みんなに会える事を楽しみにして(*^。^*)

Please click on two icons, thank you! 
クリックして頂けると、ありがたいです(*^。^*) 
⇓ ⇓ ⇓ 
にほんブログ村 英語ブログ 英語の日記へ
人気ブログランキングへ

0 件のコメント: