ゆっくりと時間が流れる田舎暮らしの中で、日常の出来事を感じるままに記録していこうと思います

I'm going to record country life in the slow flow of time. So I want to write daily events that I feel myself

2011/10/03

Today is my son’s birthday!
Happy birthday to dear son!!
今日は、息子の誕生日!
おめでとう!!

I ate an ice cream of B-R 31 ICE CREAM with colleagues.
In the store, it was among the campaign of Halloween.
We could draw a lot.
The others drew a blank.
But I won a pen in a lottery.
I thought that I was fortunate.
Moreover, I was glad.
Recently, I was tired very much for work.
But I thought that a little motivation came out.

今日、同僚とおやつにサーティーワンのアイスクリームを食べました。
ハロウィンのキャンペーン中で、くじが引けました。
他の二人はハズレでしたが、私だけアタリがでてペンをもらいました。
なんだか運がいいなって、うれしくなしました。
最近、仕事で疲れていましたが、少しやる気が出たかな(*^_^*


Please click on two icons, thank you! 
クリックして頂けると、ありがたいです(*^。^*) 
⇓ ⇓ ⇓ 
にほんブログ村 英語ブログ 英語の日記へ
人気ブログランキングへ

0 件のコメント: