ゆっくりと時間が流れる田舎暮らしの中で、日常の出来事を感じるままに記録していこうと思います

I'm going to record country life in the slow flow of time. So I want to write daily events that I feel myself

2012/01/19

英会話で、夢の話をしました。私と一人の女性の方は、よく歯が抜け落ちる悪い夢をみると話が盛り上がりました。先生が、それは、歳をとったら見る夢だと教えてくれました。私はそれを聞いてがっかりしました。でも、まだまだ若いつもりです!
 When I studied English conversation, I told about a dream. A woman and I often dreamed that all our teeth came out, and the conversation became lively about a nightmare. The teacher said if you get old, you often dream the nightmare. I felt really let down when I heard it. Don’t lose heart! I think I’m young!


Please click on two icons, thank you! 
クリックして頂けると、ありがたいです(*^。^*) 
⇓ ⇓ ⇓ 
にほんブログ村 英語ブログ 英語の日記へ
人気ブログランキングへ

0 件のコメント: