ゆっくりと時間が流れる田舎暮らしの中で、日常の出来事を感じるままに記録していこうと思います

I'm going to record country life in the slow flow of time. So I want to write daily events that I feel myself

2012/01/21

クックパッドのモニター募集でスパークリングワインが当たりました。それを飲んでそれに合うおつまみを考えて投稿しなければいけません。箱には2本の缶が入っていたので、まず1本を主人と飲みました。2人でどんなおつまみが合うか考えました。いろいろ考えて甘いおつまみを作りました。2本目を私が作ったおつまみで飲みました。意外とそのワインと合っていました。初めてレシピをサイトにドキドキしながら投稿しました。クリック!

I applied for monitors in COOKPAD lnc. And I got sparkling wine. I have to drink it and contribute a recipe of something to go with wine. There were two canned wine in a box. My husband and I drank one of them. We thought what kind of something is suited to wine? After I considered many things, I made a sweet snack. We drank second canned wine and ate a sweet snack. To my surprise, it was suited to wine. I contributed a recipe to a site with a pounding heart. Click!


Please click on two icons, thank you! 
クリックして頂けると、ありがたいです(*^。^*)
 ⇓ ⇓ ⇓ 
にほんブログ村 英語ブログ 英語の日記へ
人気ブログランキングへ

0 件のコメント: