ゆっくりと時間が流れる田舎暮らしの中で、日常の出来事を感じるままに記録していこうと思います

I'm going to record country life in the slow flow of time. So I want to write daily events that I feel myself

2011/05/27

I don't like putting on makeup.
But I thought that I have to put on makeup for protect my skin from ultraviolet rays.
Because I was surprised to see my daughter's fair-complexioned face.
When my daughter was a high school student, she got suntanned .
But now It's natural that the skin of her face is fine.
Because she started to protect her skin from ultraviolet rays, and she is nineteen years old.
I bought the cosmetics which was used by her.
My husband laughed and said, "You and she aren't the same."
But I keep on makeup. And I want to be younger than my age ^^v




私は、化粧をするのが面倒な方です。
でも、高校時代真っ黒だった娘が、大学生になってから急に色白になってビックリしました。
若いから、肌もきれいなのは当然でしょうが、私も娘が使っている化粧品を試してみようと思い買ってみました。
主人は、「二人とも、一緒じゃないんだから~。」と、笑って言っていました。
でも、紫外線をなるべくカットして老化に歯止めをかけようと頑張ってみます^^v
Please click on two icons, thank you! 
クリックして頂けると、ありがたいです(*^。^*) 
⇓ ⇓ ⇓
にほんブログ村 英語ブログ 英語の日記へ
人気ブログランキングへ

0 件のコメント: