ゆっくりと時間が流れる田舎暮らしの中で、日常の出来事を感じるままに記録していこうと思います

I'm going to record country life in the slow flow of time. So I want to write daily events that I feel myself

2011/06/25

My dog was given a shot by the vet who my husband knows.
A shot was vaccination.
She doesn't like a shot.
But she likes to eat snack after a shot.
Thank you so much! See you next year!

生え換わりの毛が気になるこの頃です^^;

うちのまるちゃんは、年に一度の予防接種に行ってきました。
主人の知り合いの獣医さんでご夫婦でされていてとっても気さくで
私も主人も、行っておしゃべりするのを楽しみにしています。
まるちゃんは、注射が苦手です。
でも、注射の後、獣医の奥様がくれるおやつを食べるのが嬉しいようです^^
今日も、診察台に静かに乗っていてよく出来ました。
さあ、車に乗って…また来年もお世話になります(*^_^*)


Please click on two icons, thank you! 
クリックして頂けると、ありがたいです(*^。^*)
 ⇓ ⇓ ⇓
にほんブログ村 英語ブログ 英語の日記へ
人気ブログランキングへ

0 件のコメント: