ゆっくりと時間が流れる田舎暮らしの中で、日常の出来事を感じるままに記録していこうと思います

I'm going to record country life in the slow flow of time. So I want to write daily events that I feel myself

2011/09/02

The typhoon had approached. Wind and rain were becoming strong.
Because of the typhoon the English class was canceled today.
My husband was much watching the path of the typhoon on the internet.
My son called his younger sister who lives Hyogo several times, because it will strike the Hyogo. That half of the phone seemed to do with interest(・。・;
While I hoped that everyone suffer no serious damage in this typhoon, I slept in the first(-_-)zzz

台風が近づいていて雨風が強くなってきました。
今日は、警報も出ていたので英会話教室もお休みです。
主人は、インターネットで台風の進路をずっと見守っていました。
息子は、娘がいる兵庫も直撃しそうなので、心配して何度も電話していました。
その電話の半分は、遊びのようでした(・。・;
この台風で、大きな被害が出ない事を願いながらも、一番に寝てしまいました(-_-)zzz


Please click on two icons, thank you! 
クリックして頂けると、ありがたいです(*^。^*) 
⇓ ⇓ ⇓ 
にほんブログ村 英語ブログ 英語の日記へ
人気ブログランキングへ

0 件のコメント: