ゆっくりと時間が流れる田舎暮らしの中で、日常の出来事を感じるままに記録していこうと思います

I'm going to record country life in the slow flow of time. So I want to write daily events that I feel myself

2011/09/03

Shikoku and Kinki region will take a direct hit of the typhoon.
I knew that the regional meeting which I was supposed to attend was canceled on the homepage of the university.
I watched the new that each place in Shikoku and Kinki suffered heavy damage from the typhoon on TV.
When I passed Shigenobu River and I was the view, I was surprised.
Because the river usual don't flow much, but that time the river was muddy stream like crazy.

台風が四国・近畿地方直撃の模様です。
早朝に大学のホームページで、私が出席するはずだった大学の地域別懇談会も中止になった事を知りました。
各地では、大きな被害が出ているようで、ずっと台風の事がテレビのニュースで流れていました。
近くの重信川を通った時、川を見てビックリしました。
いつも、ほとんど流れのない川ですが、凄い勢いの濁流でした。


Please click on two icons, thank you! 
クリックして頂けると、ありがたいです(*^。^*) 
⇓ ⇓ ⇓
にほんブログ村 英語ブログ 英語の日記へ
人気ブログランキングへ

0 件のコメント: