ゆっくりと時間が流れる田舎暮らしの中で、日常の出来事を感じるままに記録していこうと思います

I'm going to record country life in the slow flow of time. So I want to write daily events that I feel myself

2011/10/16

I have opened the gate of the garage, because my husband was coming home at night.
Suddenly I heard that my dog and the other gave a bark.
I opened curtain in a hurry and look at my garden.
One goat had just invaded.
I was in panic and called my parents who live near my house.
The mother knew a master of the goat. She called to a master.
After a while, I got a telephone call from my mother.
She said, “Now, it’s all right.”
I have lived in the country. But a goat had never invaded in my garden.
I was surprised because of first time.
I thought that I would go to meet the goat, because the goat is nearby.

夜、旅行に行っていた主人が戻ってくるのでガレージの門扉を開けていました。突然、まるちゃんの吠える声とまたそれとは違う鳴き声が聞こえました。急いでカーテンを開けて庭を見るとヤギが侵入しているではないですか!!私はパニックになってしまって近くに住む両親に電話をかけました。実母がヤギを飼っている人を知っていたので連絡してもらいました。しばらくしてから、実母から「ヤギは捕獲したから大丈夫よ。」と、電話がありました。まあまあ田舎に住んでいるのですが、ヤギが侵入してきたのは初めてでビックリしました。近くで飼われているらしく今度はこちらから会いに行ってみようと思いました。
Please click on two icons, thank you! 
クリックして頂けると、ありがたいです(*^。^*)
 ⇓ ⇓ ⇓ 
にほんブログ村 英語ブログ 英語の日記へ
人気ブログランキングへ

0 件のコメント: